VSVF a.m.b.a

  • Forside
  • ANDELSSELSKABET
    • Bestyrelsen
      • Bestyrelse
      • Bestyrelsesmøder
    • Forsyningsområde
    • Vandanalyser
    • Forretningsorden
    • Natriumindhold
    • Regulativ
      • Takstblad
    • Vedtægter
    • Generalforsamling
  • NYTTIGE LINKS
    • Ejerskifte
    • Bygge nyt
    • Takstblad
    • Måleraflæsning
    • Hvor får VSVF vandet fra?
  • Driftstatus / Nyheder
    • Nyheder
    • Driftstatus
    • SMS Service
  • Kontakt

Bestyrelsesmøder

2014
13. oktober 2014
1. december 2014

2015
5. januar 2015
9. februar 2015
16. marts 2015
20. april 2015
18. maj 2015
22. juni 2015
17. august 2015
14. september 2015
12. oktober 2015
30. november 2015

2016
25. februar 2016
12. august 2016
8. september 2016
27. oktober 2016
24. november 2016

2017
5. januar 2017
26. januar 2017
16. marts 2017
13. juli 2017
25 september 2017

2018
12. februar 2018
13. august 2018
8. september 2018
12. november 2018

2019
15. januar 2019
11. februar 2019
11. marts 2019
8. april 2019
13. maj 2019
12. august 2019
11. september 2019
21. oktober 2019
11. november 2019
9. december 2019

2020
13. januar 2020
10. februar 2020
14 september 2020

Hosted by BAES DATA ApS

Sidste nyt April 2021

Kære andelshaver i Vallensbæk Strand Vandforsyning

Grundet Covid og de restriktioner myndighederne har pålagt det danske samfund, ser vi først muligheden for at afholde både blødtvandsmøde og Generalforsamling efter sommerferien 2021.

Det betyder at vi formelt set vil ligge 2 generalforsamlinger sammen på samme møde for både 2020 og 2021.

Dette er bestyrelsen rigtigt ærgerlige over men vi kan ikke forsvarligt afvikle møder for op til 1500 andelshavere uden at skele til hvilke konsekvenser der vil være ved dette. Og vi har været inde og vurdere om det kan lade sig gøre med en online version men mener ikke dette vil en god løsning for os.

Som konsekvens heraf har vi i supplement til bestyrelsesmøder valgt siden marts 2020 at indføre driftsbestyrelse da flere og flere opgaver kræver aktiv indsats ved vores egen tilstedeværelse. Dette er sket i tæt samarbejde med vores leverandører på ledningsrenovering samt drift af vandværk og boringer. Ligesom vi har intensiveret samarbejde med vores administrationsfirma også.

Alt sammen for på sigt at kunne skære yderligere arbejdsgange og omkostninger fra.

Nedenstående er de opgaver som har krævet vores opmærksomhed:

  • Projektering af flere strækninger /veje med eternitledninger og anden sårbar ledningsførelse(særligt nord har været ramt af lækager)
  • Projektering af underboring ved jernbanen i området ved Svenstrupvej
  • Projektering af og styring af letbane underboring med to inspektionsbrønde
  • Forhandling og implementering af ny ramme aftale med Krüger
  • Ny rammeaftale med SHT Vand & Miljø for vores ledningsarbejder
  • Facilitere arbejdet med blødt vand og gruppen af andelshavere der arbejder med dette.
  • Koordinering og opsyn med nybyg og sager vedr. målerbrønde
  • Koordinering af vedligehold af andelshaveres stophaner, ledninger og spørgsmål til disse
  • Daglig administration og behandling af fakturering samt dialog om dette via mail, telefoni og personligt fremmøde
  • Daglig håndtering af vagttelefon og betjening af andelshavere ved akut opståede hændelser
  • Driftsmøder, forhandlingsmøder og en – en møder med andelshavere og leverandører.
  • IT- sikkerhed ved vandværket – overvågning – el låsesystem
  • Gartner, snerydning og koordinering af vedligehold af det gode naboskab ved hegn
  • Kontakten til kommunale tilsynsmyndigheder og HOFOR ved spildevand

Vi håber snarest at kunne invitere til et normalt møde og arbejder indtil da videre som normalt.

Bestyrelsen står til rådighed ved at skrive til os via hjemmesiden.

Med venlig hilsen

Jens, Hassan, Sus, Finn & Rene

PS husk vores telefonåbningstid er udvidet dagligt fra 9-15 mandag til fredag.

Denne hjemmeside anvender cookies til statistik og indstillinger. Ved at bruge hjemmesiden accepterer du dette.